Bolest v kříži potká alespoň jednou za život úplně každému, téměř nikomu se bolest v kříži nevyhne. Přičinou je, že se přestáváme hýbat a neustále sedíme. Sedíme v práci, sedíme doma, prostě sedíme téměř pořad. Bolest v kříži nás nemusí trápit pokud s tím začneme včas něco dělat.

Bolest v kříži aneb když záda trpí

Současný životní styl s málo pohybu a nadměrným sezením se nejvíce začíná projevovat na našem pohybovém aparátu. Nejvíce trpí páteř. Prostě abysme celý den seděli, to není pro páteř vůbec přirozené a také zdravé. Bolest v kříži pak na sebe nenechá dlouho čekat.

Bolest v kříži další příčiny

Nejen špatný životní styl nám způsobuje bolest v kříži. Zdroj (1) uvádí jako další možné příčiny především nestabilita páteře a vazivového aparátu nebo také zkrácené zádové svaly.

Bolest v kříži začněte cvičit

Bolest v kříži jen tak sama od sebe nikdy nepřejde. Je důležité zařadit do svého dne pravidelné cvičení a protahování. Důležitá je však pravidelnost cvičení, jinak se nedosáhne požadovaných výsledků.

Bolest v kříži video

Na videu se můžete podívat jak může vypadat cvičení proti bolesti v kříži.

Zdroje článku:
1) http://www.fyziostart.cz/bederni-pater.htm